فصل آینده در پرسپولیس بازی می‌کنم/ استقلالی‌ها من را نمی‌خواهند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 723
نویسنده : امير محمدي

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استیل آذین تاکید کرد فصل آینده در تیمی لیگ برتری که به احتمال زیاد پرسپولیس خواهد بود بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش اکبرپور مهاجم فصل گذشته تیم استیل آذین ظهر امروز چهارشنبه در محل باشگاه استقلال حضور یافت. حضور او در باشگاه استقلال شائبه بازگشتش به جمع آبی پوشان را به وجود آورد  اما این بازیکن تاکید کرد به استقلال باز نمی‌گردد و به احتمال فراوان فصل آینده در تیم فوتبال پرسپولیس بازی خواهد کرد.

مهاجم فصل گذشته تیم استیل آذین در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ساعت 14 امروز به باشگاه استیل آذین می روم تا رضایتنامه‌ام را دریافت کنم. فصل آینده قطعاً‌ در تیمی به غیر از استیل آذین بازی خواهم کرد.

وی در ادامه از احتمال حضور خود در تیم پرسپولیس خبر داد و گفت: در صورتی که رضایت نامه‌ام را دریافت کنم با یکی از باشگاه‌های خواهانم قرارداد امضا می‌کنم. خوشبختانه از چند تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس پیشنهاد دارم که اگر شرایط مهیا شود به این تیم خواهم رفت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال شایعه بازگشتش به این تیم را تکذیب کرد و گفت: باشگاه استقلال من را نمی خواهد و به دنبال بازیکنان دیگر است به همین خاطر ترجیح می دهم در تیمی به غیر از استقلال بازی کنم.

وی در خصوص دلایل حضورش در باشگاه استقلال گفت: امروز به باشگاه استقلال آمدم تا با یکی از دوستانم دیدار کنم و این دیدار هیچ ارتباطی با حضورم در جمع آبی پوشان ندارد.

اکبرپور در خاتمه دلایل سقوط تیم فوتبال استیل آذین به لیگ دسته اول را بدین صورت تشریح کرد: تیم ما در طول فصل دچار مشکلات مدیریتی شد و مجموعه‌ استیل آذین نتوانست از پتانسیل خود نهایت استفاده را ببرد متاسفانه در طول فصل با مشکلات زیادی دست به گریبان بودیم که در نهایت باعث سقوط تیم به لیگ دسته اول شد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فصل آینده در پرسپولیس بازی می‌کنم/ استقلالی‌ها من را نمی‌خواهند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: